CELOVITE STORITVE NEPREMIČNINSKEGA POSREDOVANJA

Na podlagi našega poznavanja nepremičninskega trga, gradbeništva, projektiranja, dolgoletnih izkušenj ter znanja, vam nudimo celovito storitev pri nepremičninskem posredovanju.

NAŠE VREDNOTE:

  • strokovnost
  • zanesljivost
  • varnost
  • moralna in etična načela
  • diskretnost
  • družbena odgovornost

NEPREMIČNINSKO POSREDOVANJE:

  • pomoč pri nakupu
  • pomoč pri prodaji
  • pomoč pri najemu
  • pregled nepremičninskih projektov
  • ocenjevanje vrednosti nepremičnine
  • ogled nepremičnine strokovnjaka gradbene stroke

 

7 pogostih napak – nasveti za hitro, donosno in varno prodajo nepremičnine

Večina lastnikov slovenskih nepremičnin naredi pri prodaji svoje hiše ali stanovanja najmanj eno od sedmih resnih napak. Mnoge prodajalce stanejo te napake nekaj tisoč evrov ali celo nekaj deset tisoč evrov v obliki nižje kupnine, da o slabi volji in izgubljenem času niti ne govorimo.

Dobra novica je, da se je vsaki od sedmih napak mogoče v celoti izogniti. Pa pojdimo lepo po vrsti…

 

Napaka št. 1 — Postaviti previsoko (ali prenizko) prodajno ceno

Vsak lastnik nepremičnine si želi iztržiti maksimalno ceno za svoje imetje, vendar najboljši način, kako to doseči ni oblikovanje pretirano visoke prodajne cene.

(Pre)visoka prodajna cena bo odvrnila ciljne kupce, še preden bodo ti sploh začeli razmišljati, da bi si jo ogledali. Druge kupce bi pretirana cena lahko zavedla v višja pričakovanja od realnih. Po pravilu potrebujejo precenjene nepremičnine veliko več časa za prodajo, zato je zelo pomembno določiti korektno prodajno ceno že takoj na samem začetku.

Še slabša je seveda druga skrajnost, če je postavljena prodajna cena nižja od realne tržne vrednosti nepremičnine, ste lahko pri prodaji svojega imetja ob znaten del kupnine.

Rešitev: Angažirajte dobrega nepremičninskega posrednika. Od vseh strokovnjakov, ki imajo tako ali drugače opravka z nepremičninskimi posli je samo izkušen posrednik resnično pravi naslov za oceno, kakšno prodajno ceno bo trg še prenesel. Ker dnevno sodeluje pri sklepanju konkretnih nepremičninskih dogovorov natančno ve, koliko so kupci pripravljeni odšteti za določeno vrsto nepremičnine na določeni lokaciji.

 

Napaka št. 2 — Nepripravljenost odpraviti pomanjkljivosti in urediti nepremičnino za prodajo

Nepremičninski posredniki največkrat opozarjajo lastnike nepremičnin prav na ta problem, a se kljub temu znova in znova pojavlja.

Ko se odločite poiskati kupca za svojo nepremičnino, ne pozabite poskrbeti za njen čim lepši izgled. Opravite potrebna popravila. Dobro počistite. Prepričajte se, da vse naprave in aparati delujejo in, da je oprema v zglednem stanju.

Prvi vtis, ki ga dobi potencialni kupec, je pogosto odločilen. Neverjetno število dogovorov je že padlo v vodo zaradi neurejenih prostorov, madežev na talnih oblogah in neprijetnih vonjav. To so vse na videz majhne in nepomembne stvari, a ne za kupca!

Rešitev: Posvetujte se s svojim nepremičninskim posrednikom o vsem tem. Če ste izbrali pravega, vam bo zagotovo znal svetovati, katera majhna popravila in izboljšave bodo imela največji učinek pri potencialnih kupcih. In s tem na višino končne prodajne cene.

 

Napaka št. 3 — Zapravljanje časa s potencialnimi kupci, ki to niso

Večina ljudi, ki kliče in se zanima za ogled določene nepremičnine, nima nobenega namena in običajno tudi ne sredstev za nakup te nepremičnine. To počnejo iz čiste radovednosti, zelo pogosto iz povsem nerealnih ambicij, včasih pa celo iz kakšnih drugih manj poštenih razlogov. Ne samo, da tratite svoj dragoceni čas s takimi obiskovalci, izpostavljate se tudi nepotrebnemu tveganju, saj odpirate vrata svojega doma popolnim tujcem.

Rešitev: Prepustite kontakte s kupci svojemu posredniku in prihranili boste čas in skrbi. Dober posrednik bo “skeniral” potencialne kupce, predno jih bo napotil k vam. Kupca bo na ogled pripeljal šele, ko bo natančno preveril ali nepremičnina ustreza njegovim potrebam in željam ali si ta oseba tak nakup lahko finančno privošči, koliko depozita lahko plača in kakšne so njegove možnosti za pridobitev stanovanjskega oziroma hipotekarnega posojila.

 

Napaka št. 4 — >>Aktivno prodajati<< med ogledi nepremičnine

Nekateri prodajalci nepremičnin so mnenja, da morajo vsekakor aktivno sodelovati na ogledu, ker imajo veliko več podatkov o nepremičnini kot njihov posrednik. To pa se prej izkaže za oviro pri sklenitvi dogovora kot nasprotno.

Nakup novega doma je velika odločitev, je tudi osebna celo intimna odločitev. Ljudje radi “pomerijo” stanovanje ali hišo, da bi ugotovili kako bi se počutili, če bi živeli tukaj. To pa zelo težko storijo, če jim je lastnik nepremičnine stalno za petami.

Rešitev: Opremite svojega posrednika z vsemi potrebnimi informacijami, potem pa mu pustite, da opravi svojo nalogo. Če na vsak način želite prisostvovati, ostanite v enem prostoru in odgovarjajte le na vprašanja, ki so neposredno naslovljena na vas.

 

Napaka št. 5 — Poskušati prodati brez posrednika, kljub pomanjkanju izkušenj v nepremičninskih poslih

Večina lastnikov nepremičnin, ki so se odločili prodajati v lastni režiji, je to storila zato, ker so verjeli, da lahko prihranijo posredniško provizijo. Računica pa se na koncu izide le najbolj strokovnim in izkušenim.

Podatki raziskav kažejo, da več kot dve tretjini lastnikov nepremičnin, ki so se odločili prodati svojo nepremičnino brez posrednika, tega ne bi ponovili še enkrat.  Prodaja nepremičnine v lastni režiji, zamudna in tvegana stvar.

Rešitev: Če res niste strokovnjak s specialističnimi nepremičninskimi znanji potem raje angažirajte izkušeno in strokovno nepremičninsko agencijo.

 

Napaka št. 6 — Izbrati nepremičninskega na osnovi  poznanstva

Če ste mislili, da bi poverili prodajo svoje nepremičnine kar svojemu znancu — razmislite še enkrat.

Prijateljstvo ali poznanstvo z osebo, ki ima nepremičninsko licenco ne sme biti niti prvi niti edini razlog za odločitev o tem, komu boste zaupali prodajo svoje nepremičnine. Veliko pomembnejša so dokazila o uspešnih preteklih poslih in zadovoljnih strankah.

Rešitev: Postavite visoka in zahtevna merila, ko izbirate nepremičninskega posrednika… Natanko tako, kot bi naredili pri izbiri zdravnika, arhitekta ali odvetnika. Tako kot pri teh poklicih, velja tudi pri nepremičninskih posrednikih enako pravilo — boljšega strokovnjaka kot boste izbrali, boljših rezultatov boste deležni.

 

Napaka št. 7 — Slabo poznavanje pravnih in davčnih nepremičninskih predpisov

Nepremičninske pogodbe so pravno zavezujoči dokument ob tem pa so pisane v zahtevnem pravniškem jeziku. Nepoznavanje ali napačno razumevanje določil pogodbe vas lahko stane precej denarja in spravi v neprijeten položaj.

Dobro se podučite kakšne so vaše obveznosti preden podpišete pogodbo oz. kakršenkoli drug uradni dokument.

Rešitev: Posvetujte se s strokovnjaki. Vaš nepremičninski posrednik vam bo tudi tu v veliko pomoč. Tam, kjer se njegovo strokovno mnenje konča, pa vam bo lahko priporočil izkušene strokovnjake, ki se specialistično ukvarjajo z nepremičninskimi posli (odvetnik, cenilec, finančni in davčni svetovalec…).

Če se vam je med branjem gornjih priporočil porodilo kakršnokoli vprašanje, je najbolje, da nam ga čim prej sporočite, da se prej ne izgubi iz spomina.

 

7 vprašanj, ki jih morate zastaviti nepremičninskemu posredniku

Modri kupci nepremičnin opravijo intervju z več potencialnimi posredniki, predno se odločijo, koga bodo najeli. To je več kot logično — prodaja nepremičnine je ena večjih, za mnoge največja finančna transakcija v življenju.

Vendar pričakujte kar nekaj konkretnih vprašanj tudi s strani (dobrih) nepremičninskih posrednikov. Predvsem vprašanj, ki poizvedujejo o vaši resnosti in motivaciji glede vašega aktivnega sodelovanja v projektu.

Zahvalite se za sodelovanje tistim posrednikom, ki hočejo kar po hitrem postopku preiti na podpis pogodbe. Tako kot se vi ne bi odločili za prvega posrednika, ki bi ga srečali na cesti, se tudi dobri posredniki vedno natančno pozanimajo s kom bodo sodelovali. Samo tako so lahko uspešni.

Torej, odločili ste se, da prodate svojo nepremičnino, tu je sedem osnovnih vprašanj, ki jih morate zastaviti sogovornikom, ko izbirate svojega nepremičninskega posrednika.

 

1. Kakšen je vaš marketinški načrt za prodajo nepremičnine?

Kot prodajalec boste želeli vedeti…

  • Natančen potek korakov — od prve do zadnje aktivnosti
  • Kje in kako pogosto bo agencija oglaševala nepremičnino
  • Kako bo prodaja nepremičnine promovirana na spletu

 

2. Katere so tri najpomembnejše stvari, v katerih se razlikujete od konkurence? V čem ste drugačni/boljši?

Dober posrednik ne bo omahoval pri odgovoru na to vprašanje. Idealno je, če boste slišali nekaj v tem smislu…

  1. Znamo pozorno poslušati in razumeti želje in pričakovanja lastnika nepremičnine.
  2. Natančno znamo oceniti, kdo so ciljni kupci vaše nepremičnine. Potem pa celotno prodajno promocijo prilagodimo temu.
  3. Kupce iščemo z inovativnimi marketinškimi prijemi.
  4. Naše partnerje redno obveščamo o poteku prodajnih aktivnosti.

Ne želite si povprečnega nepremičninskega posrednika. Želite posrednika, ki bo izstopal od drugih na vseh najpomembnejših področjih. In, ki bo lahko svoje besede  tudi podkrepil z dokazi!

Seveda ima vsak človek svoje standarde, a tu je nekaj stvari, ki se zdijo večini prodajalcev in kupcev najpomembnejše. Nepremičninski posrednik s katerim želite sodelovati, bi moral imeti vse spodaj naštete lastnosti…

  • Biti pošten in vreden zaupanja
  • Odločen in vztrajen
  • Odličen pogajalec
  • Dosegljiv po telefonu in e-mailu
  • Prijazen in ustrežljiv (v nasprotju z posredniki, ki nenehno vršijo pritisk)
  • Analitičen in preudaren
  • Se je pripravljen prilagoditi vašemu urniku ter urniku potencialnih kupcev
  • Sposoben ohraniti vedrino in smisel za humor tudi v bolj stresnih situacijah

 

3. Kakšno strokovno podporo in pomoč lahko pričakujem od vas?

Med odgovori, ki jih boste želeli slišati od nepremičninskega posrednika, morajo biti obvezno tudi naslednje aktivnosti…

  • Pomoč pri določitvi prave prodajne cene
  • Nasvete in napotke o tem, kako pripraviti nepremičnino na slikanje (lepše in atraktivnejše slike pritegnejo več potencialnih kupcev, kar običajno rezultira v hitrejši in boljši prodaji)
  • Priporočila, kako pripraviti nepremičnino za oglede potencialnih kupcev
  • Pomoč pri pogajanjih
  • Svetovanje pri sklenitvi dogovora in zaključku posla

 

4. Imate program VIP prodajalec oz. podoben program obveščanja?

Neprijetna resnica je, da večina posrednikov vloži veliko več energije v nagovarjanje prodajalca k dogovoru o prodaji njegove nepremičnine, kot pa v intenzivno trženje, ko je pogodba enkrat sklenjena.

Potem, ko zakopljejo vašo ponudbo med tisoče podobnih na internetu in objavijo nekaj neopaznih oglasov, jih je veliko težje kontaktirati. Redno in natančno obveščanje svojih partnerjev o izvedenih aktivnostih se nahaja dokaj zelo nizko na prioritetni lestvici njihovih dnevnih opravil. In, če ne bodo mogli pokazati napredka pri prodaji vaše nepremičnine, boste zadnja oseba , s katero bodo želeli govoriti.

Zato se dobro pozanimajte ali ima podjetje vzpostavljen sistem obveščanja. Potrebujete redne in točne informacije vsaj o naslednjem…

  • O statistikah spletnih ogledov in kontaktov
  • O telefonskih poizvedovanjih potencialnih kupcev
  • O opravljenih ogledih nepremičnine
  • O odzivih in komentarjih potencialnih kupcev
  • O drugih tekočih operativnih aktivnostih

 

5. V kakšnem času vrnete telefonski klic in odgovorite na e-mail sporočilo?

Na to temo je slišati največ pritožb čez nepremičninske posrednike. Če boste dobili občutek, da traja celo večnost preden se odzovejo, ali pa boste celo že imeli izkušnjo, da podjetje obljublja eno, naredi pa drugo… poiščite drugega posrednika.

Čisto preprosto. Če ne morejo odgovoriti na vaš klic ali e-mail v nekem doglednem času, potem se tudi drugih dogovorov verjetno ne bodo uspeli držati. Poleg tega…vaš čas je dragocen! Potrebujete posrednika, ki bo to razumel.

 

6. Kakšno jamstvo ponujate?

Če podpišete pogodbo o posredovanju pri prodaji vaše nepremičnine, potem pa ugotovite, da niste zadovoljni s storitvami podjetja — ali imate v tem primeru možnost odstopiti od pogodbe?

 

7. Česa še nisem vprašal(a), pa bi moral(a) vedeti?

Bodite zelo pozorni na to, kako nepremičninski posredniki odgovarjajo na to vprašanje. Če se odgovor glasi, da ste vse bistveno že vprašali, nimate ravno razlogov za pretirano zadovoljstvo. Prodaja nepremičnine je tako zahteven projekt, da je vedno kakšen pomemben vidik, ki ga je še potrebno osvetliti, da bi dosegli maksimalen rezultat.

Če nič drugega, je to vprašanje priložnost za posrednika, da naredi povzetek akcijskega načrta za uspešno prodajo vaše nepremičnine.

Ko boste pripravljeni na naslednji korak pri prodaji naše nepremičnine smo tukaj in vam bomo z veseljem pomagali!